torsdag 21 oktober 2010

"Man måste våga för att vinna. Idag känner jag mig som en vinnare."


Solen sitter som smäck på himlen och värmer kalla näsor i den kyliga höstluften. Även om jag absolut, alla dagar i veckan, föredrar sommar och sol, så kan jag inte annat än att tycka att London är oerhört vackert på hösten.

Trots att jag vet att luften förmodligen är smutsigare än nånsin med all trafik, så känns den frisk. Och kanske är det för att jag är medveten om terrorhoten, och fruktar för mitt liv, som jag känner mig så mycket mer levande än nånsin när jag trängs med resenärerna på metron, med The Verves "Bitter Sweet Symphony" dånandes i öronen.

Man måste våga för att vinna.

Idag känner jag mig som en vinnare.

Nu ska jag strax iväg till The Dorchester på Park Lane och bli omhändertagen. Det här är vad som väntar






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar