torsdag 28 oktober 2010

"Ass låång asss juh lööv miii... "

Snabb update... .

Nu är jag hemma, trött och glad.
Det finns inget bättre sömnmedel än att vara just det. Trött och glad.

Imorgon-bitti åker jag till Göteborg för att vara med Finaste. Efter att en kompis gett mig rådet att skippa kläder och åka iförd endast morgonrock så blev det en ytterst lätt packning. I det här skedet av förälskelsen så är kläder ändå överskattat.

Det blir nog skönt för min familj att slippa lyssna på Westlife under ett par dagar. Som min lillebror så fint skrek genom dörren

"Alltså Alma... . V i o r k a r i n t e lyssna mer på Westlife nu!"

Jag hyser den absolut största respekt för samtliga i min familj, så det var inget snack om saken. Jag bytte till Backstreet Boys, och återigen var det frid i huset.

Sweet Dreams!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar