tisdag 19 oktober 2010

"Nu ska vi ta pick och pack, hoppa ner till närmaste Starbucks, beställa en fet superskinny-special-mocca-latte-dingleling-with-single-creme-in-a-cup"

Solen skiner som vanligt i London. Att det skulle regna hundar, män och vatten är något engelsmännen hittat på för att slippa massinvandring. Imorse slogs Lilla jag och Alter ego om vad som skulle spelas på datorn. Lilla jag vill alltid ha på tv-programmet Bonde Söker Fru i bakgrunden, för då känner hon sig trygg. Alter ego som tycker att Lilla jag är något fruktansvärt(!!!) nördig, vred upp volymen på max och satte på denna, enligt henne supercoola låt:


Mitt i låten upptäckte Lilla jag att Alter ego inte bara råkade köpa kräksfärgade sängkläder igår, utan dessutom förväxlat handdukar med badrumsmattor. Hur lyckas hon??

Nu ska vi ta pick och pack, hoppa ner till närmaste Starbucks, beställa en fet superskinny-special-mocca-latte-dingleling-with-single-creme-in-a-cup, och sedan sitta och slipa på CV:t.

With Luv

Lilla jag & Alter ego

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar