onsdag 9 februari 2011

"Önskar att jag var en strumpa, då skulle jag vända ut och in på mig själv och bara klia klia klia..."

Tala om att förkylningen går åt fel håll. Idag har jag gått omkring på skolan som i dvala. Enda gångerna jag "vaknat upp" är efter att jag snutit mig sönder och samman inne på toaletten. Helt torr och röd har jag blivit runt näsvingarna.

Inte heller har jag orkat applådera som en normal elev, utan lamt suttit och klappat med ena handen på axeln eller benet, efter att klasskamraterna redovisat sina läxor. Som om jag led av någon sorts oförklarliga ticks/ryckningar.

Tack vare en mycket uppmärksam lärare blev jag hemskickad strax före dagens sista lektion. Yr och snorig ligger jag nu i sängen och väntar på att bli omhändertagen. Jag tycker så synd om mig själv att jag gett tillstånd att nalla på lördagsgodispåsen. Något jag annars håller extremt hårt på, tyvärr så känner jag varken smak eller lukt, så tji fick jag.

Ligger och försöker klia mig själv i halsen. Det går inte så bra. Önskar att jag var en strumpa, då skulle jag vända ut och in på mig själv och bara klia klia klia

Nu är det läggdags, önskar alla härliga och förstående(?) läsare en trevlig onsdagskväll

Luv
MonkeyL.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar