torsdag 18 november 2010

"Kanske får man champagne och en goodie-bag i väntan på att tre dvärgar slickar solariet rent med sina tungor..."

På mitt solarium har dom precis fått ett VIP-ROOM. För att komma in i VIP rummet så måste man få en egen nyckel. Jag är tydligen inte en tillräckligt viktigt kund, och har således inte fått en nyckel. Jag undrar hur deras typiska VIP-kund ser ut.

Kanske är det en byggarbetare på steorider, eller en stureplanstjej som fått för mycket pikar för sin brun utan sol, eller en f.d mångmiljonär som nu återupplever sina gamla goda dagar där på plastsängen, vem vet.

Och jag undrar vad som finns inne i VIP rummet. Jag förstår ju att det finns ett solarium, men jag tänker att det inte kan vara allt.

Kanske står där 5 halvnakna solbrända, muskulösa män, insmorda i olja och fläktar med palmblad.

Kanske får man champagne och en goodie-bag i väntan på att tre dvärgar slickar solariet rent med sina tungor.

Kanske får man rida ett ärevarv runt solariet, på en liten liten ponny som heter Skrutten

Det är säker därinne som allt man läser om i skvallerpressen, händer!

Det är därinne Kungen sitter med Aje och Kaffeflickorna, det är därinne P!nk efterfestar, det är därinne deltagarna i "Paradise hotel" sitter och skriver autografer.

Herregud, jag bara måste in!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar