fredag 19 november 2010

Tack 118 100!

Jag epilerar benen i hopp om att en dag, om många år, där inte gro något hår alls
Jag äter gammalt godis jag hittar på golvet
Jag mimar till Justin Bieber framför spegeln
Jag sjunger opera i duschen
Jag påbörjar ett nytt, sunt liv varje måndag
Jag använder min kvinnliga list för att slippa stå i kö
Jag pratar alltid med främlingar
Jag har söta små burkar till allt

Mina kvinnliga vänner säger att jag tänker som en man
Mina manliga vänner säger att jag är den mest feminina kvinna dom känner
Min mamma säger att jag är speciell

Men vem är jag egentligen?

Jag tänkte att jag skulle spara lite pengar och skickade, istället för att ringa psykologen, ett sms till 118 100.

Enligt dom så är jag en "felfri hoppryttarinna och rosettplockare med jetset-ambitioner och med ett gott öga till Stefan Sundström."

Under mina 21 år av undran så är det utan tvekan det mest fattbara svar jag fått.

Awesome!!

"Allt jag gjort vart bort i tok
Av noll och intet värde
Jag som sjunger här är inte klok
Nu när jag ska dra min färde"
Stefan Sundström




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar